söndag 24 juli 2011

Betongprojektet

Det blev inga bilder som jag hade tänkt. Betongen hade inte brunnit klart och man måste ha tåååååålamod.......
JÄTTE jobbigt.

Röja på tomten och åka till tippen gick bra och snabbt.
Man undrar varför man inte gör det oftare.
=)

Idag vågade jag vända på betongplattan och tog en bild.
(Inte bästa bildkvalitén)
Men som sagt det blev en provplatta, som man kanske
kan ha på något undangömt ställe.
Jag är iallafall jätte nöjd med storleken, och nu vet jag
vad som måste göras bättre och nogrannare....på:t igen.
Förhoppningvis blir det bättre nästa gång, och tänk va
snyggt det kan bli vid entrén om jag lyckas.
Spännande fortsättning följer.
=)

Imorgon är det sista dagen på vårt supererbjudande på
tallrikarna.
Så har du funderat på dem, ska du passa på.
Bättre pris kan du nog inte hitta på tallrikar från
Lot´s Living.

Vi kommer ha fler sommarerbjudande med riktigt bra
priser......så det är alltid värt och kika in.

Må Gott...........nu ska jag ut och göra en ny betongplatta
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar